FIRST IMPRESSION

Hej hörni. Kör på en mini-haul/first impression idag med lite produkter som jag beställde hem från cocopanda.se. Bra priser, men tog en vecka innan produkterna låg hemma i brevlådan tråkigt nog. 
Makeup Revolution - Highlighter palette: En besvikelse, tyvärr. Hoppades på en aning mer pigmentering, färgerna var väldigt tråkiga på huden i jämförelse med hur de ser ut i förpackningen. Jag gillar ju när de sticker ut lite extra, så tråkigt nog efter 2 försök måste jag ge den en stor diss.
Nyx Control Freak: En ögonbrynsgel som faktiskt inte gjort mig besviken ännu, gillar att den är genomskinlig då jag tidigare bara testat med färg i. Höll mina strån på plats och har inget ont att säga om denna produkt efter första dagarna.
Nyx HD puder: Jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag gillar detta puder ännu, det mattade verkligen ner men tog all lyster vilket jag inte riktigt gillade. Ska ge denna några chanser till helt klart, den fyllde absolut sin funktion men har andra puder som ligger högre upp på favoritlistan.
Concealer från The balm: Jag gillar färgen men var en aning svår att applicera, jag gillar mycket täckande concealer under mina ögon och tyckte inte riktigt att denna fyllde mina begär. Men ska absolut ge den mer chanser och se om jag lyckas hitta ett bättre applicerings-sätt för just denna produkt.

Kommentarer:

1 Duaa Alsharifi:

Wow ja älskar smink

Kolla in min blogg

HTTP://yamani.blogg.se

Kommentera här: