ÅRETS MÅL: Fransstylist

Kvällens smink, min nya fina tröja från chiquelle och choker från H&M. 
Hörni hörni, nytt år. Jag har bestämt mig nu efter mycket om och men, jag ska utbilda mig till fransstylist. Letar skolor förfullt, vet ni någon bra? TIPSA MIG. Är nu väldigt inriktad mot makeupstudion men är öppen för förslag om bra utbildningar.
Jag älskar smink och långa perfekta fransar har blivit en stor del i min vardag, vore verkligen roligt att få lära mig att göra fransar på andra. Dessa som jag har nu har jag gjort hos grymma salongen "lash and brows" i västerås city, är alltid nöjd när jag går därifrån med mina snygga volymfransar. Så mitt stora mål för i år är att bli diplomerad fransstylist, taggad till tusen inför detta!

Kommentarer:

1 Emilia Sjödin :

Snyggt! :)

Kommentera här: