♡ FAVORITSMINKMÄRKE - THE BALM ♡

De senaste året har The Balm tagit mitt sminkliv med storm, alla produkter som jag har provat har blivit min en del i min dagliga sminkrutin och satt en väldigt hög ribba. Jag har dock aldrig provat deras läpp-produkter eller foundation, så det är ett mål 2017 att prova!
Primern gör verkligen ansiktet mjukt och tätar till porerna så att foundationen ser jämn och fin ut, håller även mycket bra.
Ögonskuggspaletterna är verkligen i min smak, jordnära färger som är lagom pigmenterade och lätta att blanda ut.
Rouge har jag aldrig varit speciellt intresserad av innan dessa kom in i mitt liv, nu är det ett måste på mina kinder. Så fina färger som ger ansiktet så fin lyster!
Bronsern och highlightern är grymma, bronsern ligger i en brun-grå nyans som inte gör att ansiktet drar åt det oranga hållet vilket gör att den är perfekt för contour. Highligtern är grym, finns inga mer ord för den mer än att den aldrig sviker en.
Som ni ser här nedan är produkterna flitigt använda ↓
 

Kommentera här: